Nasveti2018-09-26T15:56:57+00:00
1909, 2019

Nad skoliozo s pomočjo Gokhale metode

Objavila |september 19th, 2019|Kategorije: Health & Wellness, Preprečevanje bolečin v hrbtenici|Oznake: , , |

Prepogibanje uporabljamo vsak dan in je aktivnost, ki se ji ne moremo izogniti. Prepogibanje je lahko nekaj izredno škodljivega, kadar hrbet ukrivimo, ali nekaj izredno krepčilnega, ko hrbtenico ohranimo zravnano. Pravilen način prepogibanja je modrost, zapisana v našem telesu. Zakaj je ne bi uporabili?

307, 2019

Skrivnost dobrega prepogibanja

Objavila |julij 3rd, 2019|Kategorije: Health & Wellness, Preprečevanje bolečin v hrbtenici|Oznake: , , |

Prepogibanje uporabljamo vsak dan in je aktivnost, ki se ji ne moremo izogniti. Prepogibanje je lahko nekaj izredno škodljivega, kadar hrbet ukrivimo, ali nekaj izredno krepčilnega, ko hrbtenico ohranimo zravnano. Pravilen način prepogibanja je modrost, zapisana v našem telesu. Zakaj je ne bi uporabili?

Za boljšo prihodnost naše družbe!

Večina ljudi v naši družbi se ne zaveda neposredne povezave med slabo telesno držo in bolečinami v hrbtenici. Hkrati imamo izredno nizke standarde glede tega, kaj je normalno. Esther Gokhale je ženska z vizijo in zakladnico znanja o tem, kako hrbtenici omogočiti svetlo prihodnost.

Čudežni učinek podaljšanja hrbtenice

Vas je že kdaj vščipnilo v hrbtu? Uporaba notranjega steznika nam omogoča učinkovito in daljnosežno zaščito hrbtenice pri dviganju bremen in športnih aktivnostih. Aktivno podaljšanje hrbtenice izredno pomaga tudi pri hitri razbremenitvi hrbta, ko se pojavi bolečina.

Je stoječe delo boljše od sedečega?

Posamezniki se iz različnih razlogov odločajo za stoječe delo z upanjem, da bo to bolje vplivalo na počutje in zdravje. Ali je stoječe delo res boljše, kot sedeče? Preberite konkretne usmeritve s katerimi si boste lahko pomagali ter se odločili sami zase.

Bolečine v vratu: vzroki in rešitve

Nelagodje v vratnem delu hrbtenice je pogosta težava tako pri odraslih kot pri najstnikih. Tekom članka bomo ozavestili kaj so vzroki za bolečine, kakšne napake počnemo glede postavitve našega vratu ter kako lahko težave enostavno zmanjšamo in odpravimo s pomočjo primarne telesne drže.

Povečanje mišične mase z Gokhale metodo

Za vas sem pripravila pregled pozitivnih učinkov Gokhale metode na mišice v telesu. V članku si lahko preberete, na kakšen način lahko z dobro telesno držo mišice v telesu tekom dne podaljšujete in krepite ter s tem pridobivate na mišični masi.

Bolečine v kolkih: vzroki in rešitve

Se bolečina v predelu kolkov ali medenice vedno znova prikrade v vaše življenje? Je bolečina stalno prisotna na nekem mestu in enostavno nič ne zaleže, da bi jo odpravili? Preberite si kaj so vzroki in kje tičijo rešitve za odpravljanje bolečin v kolkih, bokih in križu.

Nad bolečine v ledveni hrbtenici!

Ena ključnih tehnik, ki jih pri Gokhale metodi uporabljamo za zdravje ledvene hrbtenice je tehnika, ki ji pravimo sidranje reber. Poleg direktnega učinka na zdravje in razbremenitev medvretenčnih ploščic in celotne hrbtenice, nam ta tehnika pomaga do podaljšanja dolgih mišic v hrbtenici in krepitve trebušnih mišic.

Uspešno nad stres!

Ljudje tako hitro zapademo v hitenje in nešteto opravkov, ki jih imamo vsak dan. V tem mesecu zato pišem o ustvarjanju ravnovesja med delom in oddihom, za kar lahko poskrbimo na dnevni ali tedenski ravni. Seveda pa spodbuda k oddihu vsebuje tudi praktične nasvete, kako pri tem dobro poskrbeti za svojo telesno držo.

Objavila |september 7th, 2018|Kategorije: Tehnike za sproščanje|Oznake: , |

Udobno ležanje na plaži

Z vami bi želela v tem članku podeliti nekaj možnosti za bolj udobno ležanje na plaži. To udobje se nanaša predvsem na razbremenitev celotne hrbtenice ter sklepov in mišic okončin. Pomaga vam lahko pri tem, da se po dolgotrajnem ležanju na plaži ne boste več počutili zaležani ali v bolečinah, temveč vitalni in gibljivi.

Prikaži več prispevkov