Splošni pogoji poslovanja2018-09-13T17:05:59+00:00

Splošni pogoji poslovanja

BLUMI Sabina Blumauer s.p.

1 ) Spletna stran

Spletna stran je namenjena izobraževanju, podajanju kakovostnih informacij, nudenju izdelkov ter storitev.

V osnovi je spletna stran organizirana kot javna spletna stran preko katere je možen tudi nakup in/ali dostop do posameznih izdelkov ter programov. Določena izobraževanja so organizirana v obliki video-posnetkov objavljenih na spletu, v večini pa izobraževanja potekajo v osebnem stiku v živo ali preko skypa. Delavnice in seminarji v živo so dostopni vsem, ki se želijo izobraževati na področju zdrave telesne drže, osebne rasti, večje kakovosti življenja in ostalih tematik.

2 ) Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine sabinablumauer.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino sabinablumauer.si (v nadaljevanju » trgovina«) upravlja podjetje BLUMI Sabina Blumauer s.p., Dolenjska cesta 23c, 1000 Ljubljana, matična številka: 6970265000, davčna številka: 67595626, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec oz. ponudnik).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika spletne strani (v nadaljevanju “uporabnik”) in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

3 ) Dostopnost podatkov

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti produktov in izobraževalnih programov,
  4. pogoje, pod katerimi lahko kupec oziroma uporabnik dostopa do kupljenih izobraževanj,
  5. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  6. način plačila ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. časovno veljavnost ponudbe,
  8. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

4 ) Ponudba izobraževanj in ostalih programov

Cene v spletni trgovini so prikazane, kot jih oblikuje ponudnik in, ki veljajo za nakup prek spletne trgovine. Vse akcijske in druge cene so jasno označene. Navede se akcijska cena, redna cena in datum veljavnosti akcijske cene.

5 ) Naročilo

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

6 ) Načini plačila

Spletna stran omogoča naslednje vrste oziroma načine plačil:

  • z nakazilom na poslovni račun na podlagi predračuna,
  • s plačilom po prevzetju

po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila.

7 ) Izdaja računa

Spletna stran omogoča naslednje vrste oziroma načine plačil:

  • z nakazilom na poslovni račun na podlagi predračuna,
  • s plačilom po prevzetju

po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila.

8 ) Cene

Cena velja enako za vse uporabnike spletne strani. Ob vsaki navedbi cene je jasno navedeno, ali cene vsebujejo DDV ali ne. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Lahko se zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata le v primeru, ko je to navedeno.
Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

9 ) Pravica odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 8 dneh od nakupa izobraževalnega programa prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu nakupa.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@sabinablumauer.si. V primeru odstopa od pogodbe se kupcu onemogoči dostop do izobraževalnih vsebin, ki jih je v skladu z naročilom kupil oziroma prodajalec za odstop od pogodbe zaračuna 5,00€ administrativnih stroškov, prav tako zaračuna vse stroške nakazil, prenakazil in podobnega. Vsi stroški so kupcu jasno navedeni.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo (na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek), uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

10 ) Varnost pri nakupovanju

Spletna trgovina uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

11 ) Varovanje osebnih podatkov

Varovanje podatkov je natančno opisano v naši politiki zasebnosti in varovanja osebnih podatkov, ki jo najdete tukaj.

12 ) Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
  • oglasna sporočila bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

13 ) Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti in vsebina izobraževalnih programov ter cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izobraževalnih programih in produktih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

14 ) Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@sabinablumauer.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam prijetno izobraževanje!

BLUMI Sabina Blumauer s.p., Dolenjska cesta 23c, 1000 Ljubljana

Splošni pogoji so bili nazadnje spremenjeni 10.09.2018.