Sabina Blumauer2022-01-26T17:30:22+00:00

Sabina Blumauer

učiteljica Gokhale metode, praktik IST regresije (raziskovanje notranjih prostorov), blues in swing plesalka, certificirana Bussiness in Life Coach-inja

Po izobrazbi sem diplomirana biologinja, ki jo od nekdaj privlači in navdihuje narava, raziskovanje človekove zavesti in boljša kvaliteta življenja. Poleg raziskovanja podzavesti, mehanizmov delovanja in delovanja kot praktik IST regresije, sem že več kot 15 let predana plesu. Kot inštruktorica in plesalka swing in blues plesa z veseljem delim svoja znanja o telesu in komunikaciji.

Gokhale metoda je nadgraditev te moje strasti do gibanja, telesne drže in poučevanja. Je večno in učinkovito orodje, ki razbremeni moje telo in mu omogoča, da deluje najbolj optimalno in zdravo.

Zakaj sem tukaj in kako vam lahko pomagam?

Sem učiteljica priznane Gokhale metode in s svojim znanjem in izkušnjami vam lahko pomagam, da:

  • Trajno zmanjšate ali odpravite bolečine v hrbtu
    Na trdnih antropoloških temeljih vas preko Gokhale metode naučim, kako celostno in učinkovito izboljšati svojo telesno držo in s tem odpraviti bolečine v hrbtenici, vratu, sklepih.

  • Vzamete moč v svoje roke
    Podam vam orodja za samopomoč, s katerimi si lahko pomagate sami in s tem zmanjšate odvisnost od zdravstva in rednih terapij.

  • Pridobite kakovostno znanje in nato prisluhnite sebi
    Naučim vas kako pravilno uporabljati svoje telo in nato slediti sebi, da bo vaše življenje lažje, udobnejše in bolj kakovostno.

“Sabina je topla oseba, njeno poučevanje je temeljito in zanimivo. Njeno gibanje mi je bilo všeč že na predstavitvi, zato sem se za tečaj Gokhale metode odločila v trenutku. Priporočam jo vsakomur, ki želi nekaj narediti za svojo dobro držo, telo, biti brez bolečin. Hvala!”   Marjetka

Knjiga - Rešite se bolečin v hrbtu

Rešite se bolečin v hrbtu v osmih korakih!

Kliknite spodnji gumb in si prenesite brezplačno poglavje iz knjige! Spomnite se, kako je bilo, ko vas ni bolelo!

ŽELIM BREZPLAČNO POGLAVJE!

Nasveti za zdravo držo in sprostitev

5# napak, ki jih počnemo pri hoji

november 2nd, 2022|

Dobra hoja učinkovito razteza veliko ledveno mišico, meča in zadnje stegenske lože. Dobra hoja krepi petnico, obvaruje sprednji del stopala, krepi srednjo zadnjično mišico in mišice hrbta ter trebuha. Preberite 5 namigov za boljšo hojo in okrepite svoje telo.

Čvrsta zadnjica skozi oči dobre drže!

oktober 9th, 2022|

Pomanjkanje moči v mišicah zadnjice je izziv sodobne družbe! Zakaj? Ker medenico zvijamo pod telo, sedimo na trtici, pri stanju pa boke potiskamo naprej. Vse to onemogoča mišicam zadnjice, da bi jih lahko optimalno uporabljali in razvili. Želite najboljšo vajo za čvrsto zadnjico? Začnite svoje telo uporabljati bolje!

Prikaži več prispevkov