5 največjih napak pri doseganju dobre telesne drže

Telesna drža v naši družbi izredno slaba in predstavlja velik in večplasten problem. Slaba telesna drža povzroča trpljenje zaradi bolečin v hrbtenici, mišicah in sklepih. Poleg tega, da se držimo zelo slabo pa imamo tudi drastično pomanjkanje znanja o tem, kaj dobra telesna drža sploh je. V tem prispevku bomo zato razjasnili dileme, ki se pri vzdrževanju dobre telesne drže pojavljajo in dobili nekaj konkretnih usmeritev, da ne bomo ponavljali vedno istih napak.

5 največjih napak pri doseganju dobre telesne drže2020-04-03T14:12:08+00:00

S pokončnim sedenjem do boljšega zdravja

Naše fizično in psihično zdravje je povezano z našo držo v telesu in tudi držo v življenju. V tem prispevku si zato poglejmo kako telesna drža vpliva na zdravje in kako lahko takoj izboljšate telesno držo pri pokončnem sedenju. 

S pokončnim sedenjem do boljšega zdravja2020-04-03T14:50:25+00:00

Poiščite svojo primarno držo

V tem prispevku vas Esther Gokhale v video posnetku pouči, kako doseči držo, ki vas ubrani pred bolečinami v hrbtu. Tudi sama je imela hude bolečine v hrbtenici, ki niso izzvenele niti po operativnem posegu.

Poiščite svojo primarno držo2018-08-20T07:24:38+00:00

Zakaj nekatera izvorna ljudstva nimajo bolečin v hrbtenici?

Pogled na Da Vincijeve slike ali grške kipe kaže, da smo nekaj stoletij nazaj bili oblikovani nekoliko drugače. Morda je čas, da si ogledamo modrost pravilne drže, kot jo še danes poznajo nekatera izvorna ljudstva!

Zakaj nekatera izvorna ljudstva nimajo bolečin v hrbtenici?2018-08-20T07:03:01+00:00