VRAT, ki boli … obstaja rešitev!

Vrat je vrh hrbtenice, ki naravno stoji popolnoma vertikalno. Vrat ni naravno ukrivljen naprej ali nazaj! To je le zelo slaba navada, ki povzroča kopico težav. Vedno znova slišim ljudi govoriti o težavah in bolečinah, ki jih izkušajo s tem delom telesa. Ker so med njimi tudi moji bližnji in ker tudi sama trenutno več pozornosti posvečam drži vratu, sem se odločila, da mu namenim še en članek. Pod drobnogled bomo vzeli anatomijo vratu in vaje za krepitev tega pomembnega mostu do možganov.

Nazaj k osnovam – kaj je dobro, kaj je slabo?

Tisti, ki še niste prebrali članka Bolečine v vratu: vzroki in rešitve (kliknite tukaj) ga preberite, saj prikazuje veliko dobrih osnov za razbremenitev. Prva in najpomembnejša stvar za odpravo bolečin v vratu je vsekakor dobra anatomska postavitev. Poglejmo si nekaj dobrih in slabih primerov, da dobimo boljšo vizualno podobo dobrega arhetipa postavitve vratu.

Primeri dobre postavitve vratu, skladne z anatomijo hrbtenice:

.

Primeri slabe postavitve vratu, ki niso skladni z anatomijo hrbtenice, so prikazani spodaj. Opazujte, kaj se dogaja z obliko hrbtenice, ko vrat slabo stoji! Opazujte, kako je postavljena zadnjica – ali je navidezni repek zadaj ali spodaj? Spodaj, ane? Poglejte fantka na levi sliki. Dejstvo je, da brez dobro postavljene zadnjice in hrbtenice, vrat nikoli ne bo pokončen.

Kako vrat postaviti dobro?

Vrat stoji dobro takrat, ko stoji v liniji s hrbtenico. To v večini primerov pomeni, da moramo glavo rahlo potegniti nazaj, tako kot jo želva, ko jo skrije v oklep. Pri tem seveda upoštevamo omejitve mišic in glavo premaknemo nazaj z občutkom.

.

Ko naredimo gib, ki ga dela želvica, smo pripravljeni na drugi korak. Druga ključna informacija je, da želimo narediti dodaten rahel razteg v vratu. Če bi roka prijela vrh glave ali vrh hrbtenice in ga rahlo potegnila k nebu, kaj bi se zgodilo? Brada bi se spustila rahlo navzdol, kot bi pokimali in rekli “DA”!

.

Če prebirate moje članke in vsebine, ste zagotovo videli tudi naslednji video, ki nazorno pokaže OSNOVNI KLJUČ do odprave bolečin v  vratu. Poglejte vsaj prvi 2 minuti videa in razkrita vam bo skrivnost življenja brez bolečin v vratu:

Možne napake

1. Napaka je pretiravanje, vlek glave nazaj in navzgor na silo. Bodite nežni do sebe, ljubite svoje telo, saj je vaš tempelj, ki vam želi dobro služiti.

2. Napaka je dviganje brade. Če pretipate svoj vrat, ko dvignete brado, boste videli, da dvig brade vaš vrat ukrivi in s tem stisne diske hrbtenice.

3. Napaka je potiskanje brade navzdol, s čimer se vrat krivi naprej, kar seveda zopet zgreši namen dobre drže.

Primer vaje za dodatno krepitev mišic

Za vas imam še eno vajo, ki vam lahko pomaga do krepitve mišic! Tu niti ne gre za to, kakšno vajo delate, ampak kakšen princip uporabljate. Vedno, vedno, morata biti glava in vrat postavljena dobro med vajami, ki jih delamo. To je še bolj ključno, če v vratu izkušate bolečine. Naj vam vse napisano dobro služi. Za več znanj pa vabljeni, da stopite v stik z menoj.

Napisala Sabina Blumauer, učiteljica Gokhale metode

Knjiga - Rešite se bolečin v hrbtu

Rešite se bolečin v hrbtu v osmih korakih!

Kliknite spodnji gumb in si prenesite brezplačno poglavje iz knjige! Spomnite se, kako je bilo, ko vas ni bolelo!

ŽELIM BREZPLAČNO POGLAVJE!
2020-10-31T18:11:06+00:00

Veseli bomo komentarjev